logo
Οργανισμός Αστικών
Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης

Τηλεφωνικό Σύστημα Τηλεματικής – Κωδικοί Στάσεων

Ο Ο.Α.Σ.Θ. σας δίνει τη δυνατότητα να ενημερωθείτε από το τηλέφωνό σας (κινητό και σταθερό) για υπηρεσίες τηλεματικής μέσω διαδραστικού φωνητικού συστήματος απάντησης.

 Πώς λειτουργεί?

  • Απλά καλώντας από τη συσκευή σας στο 2310-981100 συνδέεστε με το τηλεφωνικό κέντρο του Ο.Α.Σ.Θ, στη συνέχεια για υπηρεσίες τηλεματικής θα σας ζητηθεί να πληκτρολογήσετε το πλήκτρο 0.
  • Σε κάθε στάση του Ο.Α.Σ.Θ αντιστοιχεί ένας μοναδικός πενταψήφιος κωδικός απαραίτητος για τη λειτουργία της εφαρμογής. Ο κωδικός αυτός αναγράφεται στις πινακίδες που είναι δίπλα από κάθε στάση (βλ. φωτογραφία 1 & 2), είτε από την ιστοσελίδα του οργανισμού έχετε τη δυνατότητα να βρείτε εύκολα και γρήγορα όποιον κωδικό στάσης επιθυμείτε, επιλέγοντας από το μενού “Εργαλεία” τις “Πληροφορίες Γραμμής”. Θα βρείτε όλες τις στάσεις που εκτελεί κάθε γραμμή με τον πενταψήφιο κωδικό (IVR) που τις αντιστοιχεί.

Φωτογραφία 1 (φωτογραφία έξυπνης στάσης, σε κόκκινο πλαίσιο ο κωδικός)

Φωτογραφία 2 (φωτογραφία απλής στάσης, σε κόκκινο πλαίσιο ο κωδικός)

  • Οι ακόλουθες λειτουργίες θα είναι πλέον διαθέσιμες για επιλογή ανάλογα με την πληροφόρηση που επιθυμεί ο χρήστης.

Ονομασία λειτουργίας

Πλήκτρο συντόμευσης

Περιγραφή λειτουργίας

 Αφίξεις λεωφορειακής γραμμής

1

Μετά την πληκτρολόγηση του αριθμού της γραμμής και του κωδικού της στάσης, το σύστημα αναφέρει τον αναμενόμενο χρόνο άφιξης των τριών (3) πρώτων οχημάτων της γραμμής στη συγκεκριμένη στάση. 

Αφίξεις λεωφορειακών γραμμών

2

Μετά την πληκτρολόγηση του κωδικού στάσης, το σύστημα αναφέρει για τη συγκεκριμένη στάση τον χρόνο άφιξης του πρώτου οχήματος κάθε γραμμής που διέρχεται από τη στάση αυτή. 

 Στάσεις λεωφορειακής γραμμής

 

3

Το σύστημα αναφέρει την ονομασία όλων των στάσεων που κάνει μια συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή κατά τη μετάβαση ή την επιστροφή της.

 Διερχόμενες γραμμές από στάση

4

Το σύστημα αναφέρει όλες τις γραμμές που διέρχονται από μία συγκεκριμένη στάση.

Σενάρια χρήσης:

1. Για αφίξεις λεωφορειακής γραμμής

      • Το σύστημα ζητάει από τον χρήστη να εισάγει αριθμό γραμμής. Ο αριθμός μπορεί να εισαχθεί είτε σε μονοψήφια (π.χ. 3) είτε σε διψήφια μορφή (π.χ. 03).
      • Το σύστημα ζητάει από τον χρήστη να εισάγει τον κωδικό στάσης. Ο κωδικός στάσης εισάγεται σε πενταψήφια μορφή (π.χ. 54048, 01248 κτλ.)
      • Το σύστημα ανακοινώνει τον χρόνο άφιξης των 3 πρώτων οχημάτων της γραμμής που εισήγαγε ο χρήστης για τη συγκεκριμένη στάση.

2. Για αφίξεις λεωφορειακών γραμμών

      • Το σύστημα ζητάει από τον χρήστη να εισάγει τον κωδικό στάσης. Ο κωδικός στάσης εισάγεται σε πενταψήφια μορφή (π.χ. 54048, 01248 κτλ.)
      • Το σύστημα ανακοινώνει τον χρόνο άφιξης όλων των γραμμών που περνούν από τη συγκεκριμένη στάση.

3. Για στάσεις λεωφορειακής γραμμής

      • Το σύστημα ζητάει από τον χρήστη να εισάγει αριθμό γραμμής. Ο αριθμός μπορεί να εισαχθεί είτε σε μονοψήφια (π.χ. 3) είτε σε διψήφια μορφή (π.χ. 03).
      • Το σύστημα ζητάει από τον χρήστη να επιλέξει την κατεύθυνση της γραμμής. Η μετάβαση επιλέγεται πιέζοντας το πλήκτρο 1 ενώ η επιστροφή πιέζοντας το πλήκτρο 2.
      • Το σύστημα αναφέρει την ονομασία όλων των στάσεων που κάνει η συγκεκριμένη λεωφορειακή γραμμή κατά την κατεύθυνση που έχει επιλέξει ο χρήστης.

4. Για διερχόμενες γραμμές από στάση

      • Το σύστημα ζητάει από τον χρήστη να εισάγει τον κωδικό στάσης. Ο κωδικός στάσης εισάγεται σε πενταψήφια μορφή (π.χ. 54048, 01248 κτλ.)
      • Το σύστημα αναφέρει την ονομασία όλων των γραμμών που διέρχονται από τη στάση που εισήγαγε ο χρήστης.

Σημαντικό: Προς το παρόν δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής γραμμής που να περιέχει και γράμμα εκτός από αριθμούς π.χ.: 36Α, 66Β, 85Τ κτλ.

*Δεν υπάρχει καμία επιπλέον χρέωση από τον Ο.Α.Σ.Θ για τη χρήση της υπηρεσίας.