Που μπορώ να μάθω αν έχει βρεθεί κάτι που έχω χάσει;
Στο τηλέφωνο του Γραφείου Απολεσθέντων 2310 981245 τις Καθημερινές, 07:30-14:30 ή στο πενταψήφιο 11085 τις Κυριακές και τις Αργίες, 07:30-22:00 και Καθημερινές, 14:30-22:00.
Τα γραφεία του Ο.Α.Σ.Θ. βρίσκονται επί της οδού Αλ. Παπαναστασίου 90, Θεσσαλονίκη. Ώρες εξυπηρέτησης 07:30-14:00.
Επιτρέπεται η μεταφορά ζώων με τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ.;
α. Επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς, κλειστού τύπου και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχό τους.
β. Οι σκύλοι βοήθειας εφόσον φέρουν λουρί χειρισμού, μπορούν να μεταφέρονται χωρίς καλάθι μεταφοράς και χωρίς φίμωτρο, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.
γ. Οι ιδιοκτήτες ή οι κάτοχοι των ζώων που ταξιδεύουν συνοδευόμενοι με το ζώο τους, υποχρεούνται να φέρουν πάντα μαζί τους το βιβλιάριο υγείας ή το διαβατήριο του ζώου.
Ποιά υλικά ή αντικείμενα δεν επιτρέπεται να μεταφέρονται με τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ.;
Δεν επιτρέπεται η μεταφορά όπλων ή εκρηκτικών ή εύφλεκτων ή επικίνδυνων ή ρυπαρών ή δύσοσμων υλικών ή αντικειμένων, καθώς και η μεταφορά αντικειμένων ή αποσκευών, τα οποία, λόγω του όγκου, ενοχλούν τους επιβάτες ή μπορούν να προξενήσουν φθορά στο όχημα και εν γένει αντικειμένων επικίνδυνων για τη σωματική ακεραιότητα των επιβαινόντων.
Επιτρέπεται η μεταφορά αποσκευών με τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ.;
Επιτρέπεται η μεταφορά αποσκευών, εφόσον ο κάτοχός τους μπορεί να τα μεταφέρει μόνος του. Οι αποσκευές θα πρέπει να τοποθετούνται στους ελεύθερους χώρους των οχημάτων, εκτός των διαδρόμων, των σημείων εισόδου–εξόδου των επιβατών και επικύρωσης εισιτηρίων, ώστε να μην εμποδίζεται η διέλευση των επιβατών. Μικροαποσκευές θα πρέπει να κρατούνται και όχι να φέρονται (π.χ. σακίδια). Η μεταφορά καροτσιών λαϊκής επιτρέπεται κατά την κρίση του οδηγού ή άλλου εντεταλμένου οργάνου του Ο.Α.Σ.Θ., λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες πληρότητας του οχήματος και την ασφάλεια των επιβατών.
Η επιβίβαση/αποβίβαση επιβατών με αποσκευές σε λεωφορεία γίνεται μόνο από τη μεσαία (-ες) θύρα (-ες). Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις οι επιβάτες, θα πρέπει να βρίσκονται κοντά στις αποσκευές τους και να φροντίζουν για τη μη πρόκληση τραυματισμού ή όχλησης άλλων επιβατών.
Επιτρέπεται η μεταφορά παιδικών καροτσιών με τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ.;
Στα λεωφορεία τα παιδικά καρότσια μεταφέρονται κλειστά. Στις περιπτώσεις που αυτό δεν είναι εφικτό ή ο συνοδός τους προτιμά να μεταφέρει το παιδί μέσα σε αυτό, επιτρέπεται η μεταφορά ενός ανοικτού παιδικού καροτσιού ανά όχημα και μόνον εφόσον ο οδηγός κρίνει ότι η πληρότητα του οχήματος το επιτρέπει.
Στην περίπτωση αυτή ο συνοδός του παιδικού καροτσιού υποχρεούται:
- Να επιβιβαστεί/αποβιβαστεί από τη μεσαία (-ες) θύρα (-ες).
- Να τοποθετήσει το καρότσι με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην ενοχλεί τη διέλευση και κίνηση άλλων επιβατών εντός του οχήματος.
- Να βρίσκεται πλησίον του καροτσιού, να το κρατά και γενικά να φροντίζει για τη μη πρόκληση τραυματισμού ή όχλησης άλλων επιβατών.
- Το παιδί να είναι δεμένο και το καρότσι να φέρει φρένο.
Επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων με τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ.;
Στα λεωφορεία δεν επιτρέπεται η μεταφορά ποδηλάτων.
Κατ΄ εξαίρεση επιτρέπεται η μεταφορά σπαστών–αναδιπλούμενων ποδηλάτων μεγέθους έως 20’’, εφόσον αυτά τοποθετούνται εντός ειδικής αποθηκευτικής θήκης–χειραποσκευής (με ιμάντες ασφάλισης και χωρίς να εξέχουν μηχανικά μέρη), εκ της οποίας δεν προκαλούνται κίνδυνοι για την ασφαλή μεταφορά των επιβατών.
Οι κάτοχοι των ως άνω σπαστών και σε θήκη ασφαλείας ποδηλάτων πρέπει να βρίσκονται δίπλα σ΄ αυτά και να φροντίζουν για τη μη πρόκληση τραυματισμού ή όχλησης άλλων επιβατών.
Επιτρέπεται η μεταφορά Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων με τα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ.;
Είναι εφικτή η μεταφορά τους εφόσον πληρούνται οι διατάξεις περί μεταφοράς ποδηλάτων του κανονισμού δικαιωμάτων επιβατών.
Είχα ένα ατύχημα με εμπλεκόμενο σε αυτό λεωφορείο του Ο.Α.Σ.Θ., που θα απευθυνθώ;
Απευθύνεστε στο Τμήμα Ασφαλιστικού Κεφαλαίου του Ο.Α.Σ.Θ.:
α) στο τηλέφωνο 2310 981222, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 07:00-14:30 ή
β) στη διεύθυνση Αλ. Παπαναστασίου 90, Ισόγειο.
Υπάρχει έντυπο ενημερωτικό υλικό για τις παρεχόμενες υπηρεσίες του Ο.Α.Σ.Θ. και από που μπορώ να το προμηθευτώ;
Περιοδικά διατίθενται δωρεάν προς το επιβατικό κοινό πληροφοριακοί χάρτες, που διανέμονται από τα εκδοτήρια εισιτηρίων του Ο.Α.Σ.Θ. ή από τα κεντρικά γραφεία του Οργανισμού. (Αλ. Παπαναστασίου 90, 5ος όροφος). Οι πληροφοριακοί χάρτες, αναλυτικότερα έντυπα και άλλες πληροφορίες βρίσκονται στην ιστοσελίδα του Ο.Α.Σ.Θ., που μπορείτε να τα αναζητήσετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση: www.oasth.gr.
Θέλω να προμηθευτώ κάρτα απεριορίστων διαδρομών του Ο.Α.Σ.Θ.. Τι χρειάζεται για την έκδοσή της και που θα απευθυνθώ;
Απευθύνεστε στα εκδοτήρια του Ο.Α.Σ.Θ., έχοντας 2 πρόσφατες έγχρωμες φωτογραφίες και ταυτότητα ή διαβατήριο. Αν είστε δικαιούχος μειωμένου κομίστου (φοιτητής, μαθητής, πολύτεκνος,πολίτες ηλικίας 65 ετών και άνω) πρέπει να επιδείξετε και το ισχύον δελτίο δικαιούχου μειωμένου κομίστρου. Επιπρόσθετες πληροφορίες παρέχονται στο τηλέφωνο 2310 981144 ή στο πληροφοριακό κέντρο 11085.
Που υπάρχουν εκδοτήρια του Ο.Α.Σ.Θ. και τι ώρες μπορώ να εξυπηρετηθώ από αυτά;
Για να δείτε τα εκδοτήρια του ΟΑΣΘ και ποιες ώρες μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από αυτά, πατήστε εδώ
Πώς γίνεται η τραπεζική πληρωμή προστίμου;
Στην τραπεζική πληρωμή για την εξόφληση προστίμου, θα πρέπει οπωσδήποτε να αναγράφονται:
1) το αλφαριθμητικό νούμερο του προστίμου και
2) το ονοματεπώνυμο του παραβάτη.
Χωρίς αυτά τα δύο στοιχεία, το πρόστιμο δεν μπορεί να σβηστεί, ακόμα κι αν έχει πληρωθεί. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πληρωμή προστίμου, πατήστε εδώ
Σε ό,τι αφορά πρόστιμα τα οποία επιβάλλονται σε δικαιούχους μειωμένων εισιτηρίων, δηλαδή σε μαθητές, φοιτητές, πολύτεκνους και άτομα άνω των 65 ετών, η σχετική μείωση του προστίμου μπορεί να γίνει μόνον από τη Διεύθυνση Διασφάλισης Εσόδων του ΟΑΣΘ, έπειτα από υποβολή ένστασης και κατάθεσης των σχετικών δικαιολογητικών. Η τραπεζική πληρωμή του μειωμένου προστίμου θα πρέπει να πραγματοποιείται μόνον όταν η υπηρεσία διαβεβαιώσει ότι το πρόστιμο μειώθηκε.
Σε αντίθετη περίπτωση τα χρήματα που τυχόν κατατεθούν, χάνονται και το πρόστιμο παραμένει σε ισχύ!
Η υποβολή της ένστασης και η κατάθεση των δικαιολογητικών γίνεται στη Διεύθυνση Διασφάλισης Εσόδων του ΟΑΣΘ, Αλεξάνδρου Παπαναστασίου 90, 1ος όροφος.
Εναλλακτικά, μπορεί η ένσταση να υποβάλλεται ηλεκτρονικά, στις διευθύνσεις oasth@oasth.gr ή dde1@oasth.gr.
Είμαι επαγγελματίας, που μπορώ να βρω εισιτήρια του Ο.Α.Σ.Θ. για πώληση απο το κατάστημά μου;
Η διακίνηση–διανομή των προτυπωμένων εισιτηρίων πραγματοποιείται αποκλειστικά από τον Ο.Α.Σ.Θ.
Για παραγγελιοληψία ή οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με την αγορά και διανομή εισιτηρίων, μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο 2310 981333 ή να απευθύνεστε στην ηλεκτρονική διεύθυνση (email): eisitiria@oasth.gr
Θέλω να υποβάλλω μια καταγγελία, που μπορώ να αποταθώ και με ποιό τρόπο;
Μπορείτε να την υποβάλετε αυτοπροσώπως στη Γραμματεία του Ο.Α.Σ.Θ., είτε να την αποστείλετε στην διεύθυνση του Ο.Α.Σ.Θ.(Αλ. Παπαναστασίου 90, 54644 Θεσσαλονίκη) ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση oasth@oasth.gr.
Οι καταγγελίες υποβάλλονται εγγράφως, με τα στοιχεία του καταγγέλλοντος και περιγραφή των καταγγελλομένων.
Είμαι ΑμεΑ, πως μπορώ να προγραμματίσω την εξυπηρέτησή μου με τα ειδικά διασκευασμένα λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ.;
Εξυπηρετείστε βάσει του Κανονισμού Εξυπηρέτησης των ΑμεΑ. Περισσότερες πληροφορίες εδώ. Τα τηλέφωνα επικοινωνίας για πληροφορίες σχετικά με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία εξυπηρέτησης, καθώς και για προγραμματισμό εξυπηρέτησης είναι τα 2310 933930 και 2310 952638 και ώρες 07:30 έως 21:30 όλες τις ημέρες.